Kom je er niet uit? Bestellen bij BlueBird is heel eenvoudig. In onderstaand stappenplan leggen we je in 4 simpele stappen uit hoe je een bestelling gemakkelijk plaatst. Let op, onderstaand stappenplan kan licht afwijken op de mobiele versie
Stap 1 – Artikel aan winkelmand toevoegen
Ga naar het gewenste artikel en klik op ‘Plaats in shoppingbag’. Het artikel staat nu in je shoppingbag.
Stap 2 – Winkelmand bekijken
Je kunt op ieder gewenst moment de artikelen in je winkelmand bekijken door op de winkelmand rechtsboven in beeld te klikken.
In de winkelmand vind je een overzicht van de door jouw geselecteerde artikelen. In dit menu kun je artikelen wijzigen of verwijderen.
Stap 3 – Bestelling plaatsen
Ben je klaar met winkelen? Open je shoppingbag en klik op ‘Naar de kassa’ om je bestelling te plaatsen.
– Kies je gewenste verzendmethode en klik op ‘Bestellen’.
– Er zijn twee opties om een bestelling te plaatsen: via je BlueBird account of als gast.
BlueBird account: Heb je al een account dan kies je voor deze optie. Je gegevens zijn reeds bij ons bekend en door in te loggen worden je NAW-gegevens automatisch ingevuld.
Gast account: Heb je nog geen account dan kies je voor deze optie. Je gegevens zijn nog niet bij ons bekend en deze dien je bij de volgende stap in te vullen. Na het invullen van je gegevens kun je de optie ‘Ik wil een account aanmaken’ aanvinken.
Controleer de door jou ingevulde gegevens. Indien je voor ‘Verzending via PostNL’ hebt gekozen kun je een bezorgmoment naar keuze kiezen. Indien je voor Ophalen bij een PostNL afhaalpunt’ hebt gekozen dien je eerst een afhaalpunt te selecteren. Klik op ‘Verder naar betalen’.
Stap 4 – Afrekenen
Kies jouw gewenste betaalmethode.
– Alles gecontroleerd? Klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden en de betaling te starten.
– De betaling geschiedt via de betaalmethode die je eerder in het bestelproces hebt geselecteerd. Dit scherm verschilt per betaalmethode.
– Als je bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per mail een bevestiging van ons. Is dit niet het geval, dan is je bestelling niet succesvol afgerond. Controleer voor de zekerheid je spam folder. Is de e-mail ook daar niet te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Bij BlueBird bieden we verschillende betalingsmogelijkheden aan. Dit doen we in samenwerking met Stripe. Stripe is een gerespecteerde en betrouwbare partner in online betalingen. Hiermee kun je veilig en binnen je eigen vertrouwde internetbankomgeving online betalen. Onderstaand vind je een overzicht van de verschillende betalingsmogelijkheden die wij aanbieden.
– IDeal
IDeal is de gemakkelijkste manier van betalen op internet voor de Nederlandse markt. Je betaalt snel en veilig online via je eigen bank. Je hebt geen software nodig om met IDeal te kunnen betalen. IDeal wordt ondersteund door de volgende banken: ABN AMRO, SNS Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankieren, Knab en Bunq.
– Creditcard
Creditcard is een betaalmethode waarbij achteraf geld van je rekening wordt geschreven. Bij BlueBird accepteren wij creditcards van MasterCard en Visa. Zodra de creditcardgegevens gecontroleerd zijn, wordt jouw bestelling verzonden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.